Kattens Rejse

London – opsamling

Onsdag trodsede vi kulden og Karens forkølelse og tog bussen til Westminster. Vi gik forbi Big Ben

og Alberte tog ivrigt billeder af London Eye – hendes favoritdestination.
Det var ikke just varmt i vejret.

Senere på eftermiddagen var Far med Mads Emil i skateparken White Grounds og jeg gik en tur på V&A.
De har utrolig mange fine ting at kigge på, men ind imellem er rummene tingene er udstillet i mindst lige så fine. Her en trappe:

Og lysekronen i foyeen.

Om aftenen spiste vi på Wagamama, hvor skålene med nudler var større end Albertes hovede.

Men hun spiste op! Hvilket var væsentlig mere end man kunne sige om mig.

Torsdag inden vi tog toget mod Gatwick var der lige tid til at gå forbi Krispy Kreme som til min glæde har en lille bod på Victoria Station.

De laver de bedste donuts jeg kender, og jeg har ikke fået dem siden jeg boede i USA.
De er stadig gode! 🙂

Til afslutning et par af Fars billeder fra de første dage.
På perronen i Gatwick mens vi venter på toget ind til Victoria Station. Enten fjoller Mads Emil for os, eller også bliver man glad af at tage til London.

Lige da vi var ankommet til lejligheden gik Far og jeg ud for at finde morgenmad til dagen efter. Det var nu aldeles forgæves, for det var søndag og efter 11 om aftenen, så alting var lukket. Men Far fik dog taget dette billede, som i hvert fald ikke efterlader nogen tvivl om at vi var i London – rød dobbeltdækkerbus og regnvejr 😛

Da vi morgenen efter fandt en stor Sainsbury´s og provianterede blev der taget dette billede af Teresen i et af dens favorithabitater.

Da morgenmaden var hjembragt og blev fortæret lykkedes det Far at fotografere både mig og sig selv i samme hug.

Den første dag var det stadig noget vådt i vejret – men vi ser nu glade ud alligevel 🙂